Bir Bulut Olsam Dizi Müziği Üryan Geldim İndir

Aytekin Ataş'ın söylediği şarkının sözleri
Üryan geldim gene üryan giderim
Ölmemeğe elde fermanım mı var
Azrail gelmiş de can talep eder
Benim can vermeğe dermanım mı var

İndirmek için tıklayınız..
Alternatif Link
Şarkıyı dinlemek için tıklayınız..

Dosya Parolası: www.birbulutolsam-fan.blogspot.com (küçük harf)
Not:Upload bize aittir.Emek hırsızlığı yapmayınız..

Ayrıca:
"Mecnunum Leylamı Gördüm" Dinle
"Mecnunum Leylamı Gördüm" İndir
Tüm Dizi Müziklerini ve Melodilerini İndir

11 yorum:

  1. dizi cok güzel...sakin ilerki bölümlerde diger diziler gibi sacmalamayin..temponuz cok iyi,ayrica engin akyürek icin tek kelime,,bravo..süper etkileyici rol yapiyorsun..basarilar

    YanıtlaSil
  2. ben bu dizinin yayınlamasında guru duyorum çok güzel bır dızının böyle devam etmesını ıstıyorum can gönulden bu dızının senaryosunda oynamak istedım

    YanıtlaSil
  3. on numara soylemiş

    YanıtlaSil
  4. dizinin sonunda bir şarkı daha söyleniyor..mecnunum leylamı gördüm diye sözleri olan..o kimin şarkısı..onuda ekleyebilirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  5. aynen ya ben onu arıyorum ama bulamıyorum yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  6. Peki o zaman en yakın zamanda ekliyorum, bizi takip ediniz.

    YanıtlaSil
  7. diziyi ilk bölümden itibaren kaçırmadan izliyorum.oyuncular mükemmel.rolünün hakkını en güzel verenler mustafa ve o asiye yokmu o asiye..

    YanıtlaSil
  8. yaaa süper dizi hepsi super ama mustafa baska hastayım o adamın oyunculuğuna..zaten mardinimde çekilio daa ne olsun cennetten bi köşedir mardin ..

    YanıtlaSil
  9. hem dizi hem müziklr hemde bu siteyi kuran ademdan allah razı olsun:)

    YanıtlaSil


Bir Bulut Olsam Dizisi Fan Sitesi